Tuesday, January 24, 2012

sangat takut :(

asalamualaikum , sopan sikit heee . . dua minggu nie aku dibelengu dengan perasaan TAKUT ! .  . kat area tempat aku study nie iaitu KOTA SAMARAHAN telah dikejutkan dengan berita BUNYI ANEH DILANGIT !
korg dengar pun mesti korg da takut kan . . er benda nie memang mula aku x percaya tapi bila da kuar paper, da kuar berita ,aku takut larh . . tapi lepas kawan baik saya CIK AQILA nasihat bg rangsangan so kurang rase takut . . if benda nie hapend at korg pun korg akan mengelabah gak kan , pikir yang macam but ktew harus ingat kita ade ALLAH S.W.T so bnyak kan amalam dan bertaubat .. aku nie manusia biase je yang sering alpa dan lalai tapi aku sentias terus berusaha untuk menjadi seorang yang diredhai ALLAH s.w.t . . if ada salah maafkan yek :) so nak tahu maklumat lanjut pasal nie bole terus ke link nie http://mynewshub.my/2012/01/20/jadikan-insiden-suara-dari-langit-iktibar-harussani/ , jadikan iktibar kejadian ini. . renung - renungkan  dan selamat beramal hee :)

No comments:

Post a Comment