Thursday, January 12, 2012

sem yang cukup menakutkan !

errrr knp aku cakap menakutkan ? nie sebab sem nie aku dapat lecture hampeh sangat kan ! lecture semua macam haremmmm jew ! agak bengang gak larh tapi nak wat macam ne terpakse redah je onak duri ini heee
. . sem nie ade 5 subject . malaysian economy, banking operation , business comunication, arab , operation management , law ! tapi paling aku takut MALAYSIA ECONOMY sebab keseluruhan adalah FAKTA. .
 dan yang amat membebankan aku sem nie semua subject kena reading just operation managemnt je ada calculation . . AKU NAK CALCULATION ! I HATE READING . . bg bace buku novel boler larh waaaaa TENSION ! macam ne larh nak kekalkan pointer nie , erghh daripada aku merapu kat blog nie baik sambung wat assigment MALAYSIAN ECONOMY . . da 2 minggu ak ambil mase nak siapkan asingment nie . in disebabkan aku TAK PAHAM ! blabalabalabla . . sekian :)

badan sangat lemah bila pikul benda sesuatu yang amat membebankan

No comments:

Post a Comment